WeCreativez WhatsApp Support
سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟
نیک پلاستیک تمیزی

نیک پلاستیک تمیزی

ظروف یکبار مصرف بهداشتی

سرفصل مطالب

ظروف یکبار مصرف طلقی

ظروف یکبار مصرف طلقی

ظروف یکبار مصرف طلقی تیم تدارکات سمینار ها و همایش های عمومی معمولا از پک های زیبا و فاخر برای پذیرایی خریداری می کنند، معمولا از ظروف یکبار مصرف تلقی یا پلاستیکی برای این منظور استفاده می کند.

البته برای جلسات کاری مهم که با تعداد کم برگزار می شود، استفاده از این ظروف نمی تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی باشد و بکار گیری نمونه ی چینی و آرکوپال گزینه بهتری می باشد، هم چنین در مهمانی های خانوادگی نیز استفاده از بشقاب های یکبار مصرف برای میوه و غذا جالب نمی باشد.

یکی از رسوم قدیمی در ایران دادن افطاری در شب های ماه مبارک رمضان می باشد، استفاده از ظروف چینی و ملامینی در این مراسمات موجب می شد تا خانم ها پس از سرو غذا مدت زمان طولانی را در آشپزخانه برای شستن ظرف ها بگذرانند اما با ترویج استفاده از ظروف یکبار مصرف پک پذیرایی بلافاصله پس از جمع شدن سفره ظروف دور ریخته می شود و نیاز به صرف وقت طولانی در آشپز خانه نیست.

توصیه می شود مواد غذایی را بیشتر از ۲ساعت درون این ظرف ها قرار ندهید و از گذاشتن ظروف در مقابل اشعه آفتاب و گرما خودداری کنید زیرا موجب آزاد شدن ترکیبات خطرناک می شود که برای سلامتی مفید نمی باشد.

خرید عمده ظروف یکبار مصرف طلقی

یکی از مشکلات اصلی فروش ظروف یکبار مصرف شفاف در کشور، تولید کنندگان غیر مجاز و ظروف یکبار مصرف تولید شده از مواد بازیافتی و دسته دوم می باشد که این نوع ظروف با قیمتی پایین به بازار عرضه می شوند و دارای ناخالصی زیادی هستند. در نتیجه به طور قطع از فروشندگان و تولید کنندگان معتبری که دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت می باشند انواع ظروف یکبار مصرف خود را خریداری نمایید.

در هنگام خرید ظروف یکبار مصرف باید به چندین نکته توجه نمود. ابتدا در هنگام خرید به کف ظرف توجه کنید، در کف ظرف باید اسم و عنوان تولید کننده یا شرکت حک و چاپ شده باشد و همچنین دارای استاندار نیز باشد.

ظروف یکبار مصرف باید شفاف باشند و تغییر رنگ نداده باشند، در غیر این صورت ظروف یکبار مصرف طلقی دارای ناخالصی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد. بنابراین قبل از خرید ظروف یکبار مصرف حتماً از مواد اولیه برای تولید این ظروف و کیفیت نهایی آگاهی کسب کنند.

در مقوله قیمت خرید ظروف یکبار مصرف غذا باید به نوع پلیمر، علامت اختصاری حک شده روی بدنه ظروف و شماره پروانه ساخت توجه کنید. تاریخ تولید و تاریخ انقضا نیز مهم می باشد. البته برای کسانی که به صورت عمده خرید نمی‌کنند شماره پروانه ساخت، نوع پلیمر و برخی مشخصات دیگر قابل روئیت نمی باشد زیرا این مشخصات بر روی کارتن اصلی نوشته شده است.

امتیاز شما به این پست
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *