WeCreativez WhatsApp Support
سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟
نیک پلاستیک تمیزی

نیک پلاستیک تمیزی

ظروف یکبار مصرف بهداشتی

سرفصل مطالب

ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم

ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم؟

این سوالی هست که هممون حداقل یکبار باهاش درگیر شدیم.

در راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف در مورد قیمت آن‌ها، مشخصات و ویژگی‌هایی که باید داشته باشند و این که کدام فروشنده می‌تواند قابل‌اعتماد باشد صحبت خواهیم کرد. عموم مشتریان این ظروف، رستوران‌ها، شرکت‌ها، مراکز تهیه غذا، هتل‌ها و همین‌طور کافی‌شاپ‌ها و فروشندگان اقلام غذایی و خواربار هستند. در نتیجه می‌توان گفت که با طیف بسیار وسیعی مواجه هستیم. هیچ تفاوتی هم ندارد که هرکدام از آن‌ها به چه قصدی، برای حمل غذای گرم و یا سرد و یا حتی نوشیدنی از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند، مقوله قیمت ظروف یکبار مصرف، کیفیت و البته اصالت برند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

در مورد خرید ظرف یکبار مصرف شک و شبهه زیاد وجود دارد. آیا به‌صورت بهداشتی فراوری شده‌اند؟ متریالی که در ظروف استفاده شده، توان مقاومت در مقابل حرارت و برودت را دارد؟ ابعاد و وزن ظروف چگونه است و آیا می‌توان این محصول را به‌صورت عمده و اینترنتی خریداری کرد؟

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف؛ ممکن است؟

ظروف یکبار مصرف در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله:

  • ظرف‌های مخصوص غذا و خورشت، چلوکباب
  • سطل‌های بیرون بر غذا
  • سطل یا ظرف بیرون بر ترشی، ماست، سوپ و…
  • ظروف یکبار مصرف مخصوص سالاد

دسته‌بندی می‌شوند. متریال این ظروف می‌تواند از آلومینیوم، فوم، کاغذ، پلاستیک و گاه ترکیبی از چند فراوری باشد. در نهایت موضوع مهم این است که این متریال هماهنگ با نیاز و نوع غذا مشخص شود. ظروف آلومینیوم، مقاومت بالایی در مقابل حرارت و برودت دارند و روغن را دفع می‌کنند. از طرفی برای انواع غذاهای گرم  و سرد مناسب هستند. فوم عایق است و لبه‌های آن دارای زبانه‌هایی برای بستن و محکم کردن است، کاغذ در هر شرایطی قابل‌استفاده نیست، اما یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان استفاده در فریزر و حرارت بالا به جهت گرم‌کردن غذا به‌حساب می‌آید.

ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم

بهترین نوع ظرف یکبار مصرف

  1. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مقاومت بالایی در مقابل ضربه، فشار و همین‌طور تخریب فیزیکی دارند. به‌خصوص برای رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا بهترین گزینه هستند.
  2. این ظروف می‌توانند حرارت غذا را حفظ کرده و از ورود برودت جلوگیری کنند.
  3. در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، می‌توانید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی خورشتی، مخصوص برنج، سس و… را تهیه کنید.
  4. قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نسبت به نمونه‌های دیگر از جمله شیشه و … به‌مراتب بهتر است.
  5. امکان بازیافت ظروف یکبار مصرف بر مبنای متریال آلومینیوم وجود دارد.
  6. به‌هیچ‌عنوان دچار نشت روغن و… نمی‌شوند و حتی در نمونه‌های درب‌دار نیز تولید می‌گردند.

با این تفاسیر: ظرف یکبار مصرف را از کجا بخریم؟

در نهایت و به‌عنوان پله آخر، باید بگوییم که بررسی نهایی بین فروشندگان بر عهده خودتان است، ما در این مورد توضیحات کامل را به شما ارائه نمودیم. در حال حاضر فروشگاه نیک پلاستیک تمیزی به‌عنوان تولیدکننده و عرضه‌کننده مستقیم و بدون واسطه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه انواع ظرف یکبار مصرف:

  • تک پرس آلومینیومی
  • ظروف دو پرسی آلومینیومی
  • فویل آلومینیوم

و… در بازار ایران است. مزیت این فروشگاه و عرضه‌کننده این است که شما هزینه‌ای بابت خرید به‌واسطه، دلال و… پرداخت نمی‌کنید. این مجموعه حاشیه سود به‌مراتب کم‌تری را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و در نتیجه این خرید هم به نفع فروشنده و هم مشتری خواهد بود. تمامی محصولات نیز مجوزهای رسمی را از نهادها و سازمان‌های مربوط دریافت کرده‌اند و هرکدام از بسته‌ها در هر حجم و مدلی، با تضمین اصالت و کیفیت و تمامی مجوزهای مربوط عرضه می‌شوند.

امتیاز شما به این پست
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *