WeCreativez WhatsApp Support
سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟
نیک پلاستیک تمیزی

نیک پلاستیک تمیزی

ظروف یکبار مصرف بهداشتی

سرفصل مطالب

ظرف یکبارمصرف ماستی 500 گرم

ظرف یکبارمصرف : گزینه‌ای سالم و مفید برای سرزندگی بهتر

مقدمه

ظرف‌های یکبارمصرف معمولاً با مواد غذایی معمولی در ارتباط قرار می‌گیرند، اما ظرف یکبارمصرف ماستی 500 گرم یک جایگزین سالم و مفید برای تازه‌ترین روزهای زندگی شما می‌تواند باشد. در این مقاله، ما در مورد این محصول شگفت‌آور صحبت خواهیم کرد و نحوه استفاده از آن در روزمره، مزایا و نکاتی دیگر را بررسی خواهیم کرد.

ترکیبات ماستی 500 گرم

اولین گام برای درک مزیت‌های ظرف یکبارمصرف ماستی 500 گرم، آشنایی با ترکیبات آن است. این محصول ازجنس مواد pp پلی پرو پیلن تشکیل شده ست.

ماستی 500cc یکبارمصرف شفاف فوق یکی از محصولات تولیدی با برند نیک پلاستیک تمیزی می باشد . از مواد اولیه پلی پروپیلن ( pp ) تولید شده است . دارای قطر دهانه 125 میلیمتر ، سطح مقطع 90 میلیمتر و ارتفاع 57 میلیمتر میباشد . ظرفیت حجمی این ظرف 500 سی سی با ضخامت مناسب ، به رنگ شیری است . که دارای یک حجم مناسبی برای انواع لبنیات ، خصوصا ماست می باشد . از این ظروف یکبار مصرف جهت نگهداری و ارائه مواد غذایی سرد و گرم به بازار چون ماست ، آش ، حلیم ، و ….. استفاده میگردد . این محصول در بسته های 250 عددی جهت ارائه به بازار عرضه میگردد . جهت مشاهده دیگر محصولات این برند ، می توانید روی لینک مقابل کلیک نمایید

نتیجه‌گیری

در مجموع، ظرف یکبارمصرف ماستی 500 گرم یک گزینه سالم و مفید برای تازه‌ترین روزهای زندگی شماست. این محصول دارای ,وزن6.8 گرم هستش. تعدادبسته بندی های هربسته 250 عددی است.

امتیاز شما به این پست
5/5

8 پاسخ

    1. سلام بزرگوار شرکت ما تولیدکننده محصولات pp پلی پرو پیلن هستش محصولات ما اعم از لیوان های آبخوری آبمیوه ای ماستی ها و کاسه پیاله هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *